słomiana ma instagrama

cieszę się moim nowym smartfonem wciąż. nawet nie sądziłam, że tak mi się spodoba ta zabawka. że nie wspomnę o tym jak spodobała się Ignacowi, ale o tym innym razem. ściągam sobie różne dziwne aplikacje, ale chyba najczęściej korzystam z instagrama, a dziś wpadłam na swoją wizytówkę,którą nie omieszkam udostępnić.

Instagram

jeśli jeszcze nie znacie instagrama, to warto spojrzeć co napisała o nim Ania – matka fotografka http://www.annascanvas.pl/porady/10-powodow-dla-ktorych-kocham-instagram/ a ja dodam od siebie, że jest świetny, bo bez problemów umiem go obsłużyć, a więc polecamy z czystym sumieniem.

2 uwagi do wpisu “słomiana ma instagrama

  1. A ja nadal sie buntuje i smartphona nie kupie chocby nie wiem co… Nie radze sobie po prostu z widokiem ludzi siedzacych wspolnie przy stoliku w kawiarni wpatrzonych w swoje telefony zamiast moze porozmawiac, posmiac sie razem… poza tym jestem fetyszystka jesli chodzi o przyciski wszelkiego rodzaju 😉 wiec touchscreen sie chowa 🙂

    Polubienie

Skomentuj

