akcja reakcja

akcja reakcja

różnie reagujemy na zaistniała sytuację, na różne sposoby okazujemy swoje emocje, Ignac zwykle czyni to dobitnie, a Wy może się nie wykrzyczycie, ale pragnę przypomnieć, że możecie skomentować cokolwiek tylko chcecie. podejrzałam statystyki i wiem, że wy też podglądacie bloga, a może nawet czytacie, więc śmiało, puknijcie czasem w klawiaturę, tylko pamiętajcie, że ja to przeczytam, więc grzecznie mi tu!

4 uwagi do wpisu “akcja reakcja

    • o co? chyba o byle co, a pośrednio z zazdrości o relację babci i Franka. cóż, bywa i tak. nawet przytulić się nie da. skupia się na wyciu i darciu papy, że się tak brzydko wyrażę. a stylówa, w sensie, że Ignaca?

      Polubienie

  1. Moje dziecko sie jeszcze nie wydziera, ale ja mam czasem ochote… wychodze wtedy z pokoju i krzycze bez wydobywania z siebie dzwiekow… pomaga 🙂

    Polubienie

Skomentuj

