koncert życzeń

włącz mi grę! chcę bajkę! będę malował! kakao! zrób mi kakao! mamo, poproszę kakao!

a po pewnym czasie zaskoczenie…

mamo, położysz się ze mną i z frankiem spać, proszę?

a na zakończenie najmilsze

zaśpiewaj mi proszę, pioseneczkę.

a którą byś chciał?

nie wiem, ale zaśpiewaj mi jakąś.

🙂 dziś w repertuarze, jak zwykle w najlepszym kołysankowym wydaniu, pojawiły się „słoneczko już”, „na brzegu błękitnej rzeczki” i „zielony płomień”

dobranoc.

 

u mnie trochę inna linia melodyczna i musowe murmurando http://www.youtube.com/watch?v=lpgCYFuJaCs

uwielbiam, samo dzieciństwo http://www.youtube.com/watch?v=qdm7SGn1iHw

piękna, ze wspomnieniami pełnymi uroku http://www.youtube.com/watch?v=rU0PZMdvnOE

4 uwagi do wpisu “koncert życzeń

  1. OJ skąd ja to znam 😉
    Co do śpiewania to marnie u mnie i z głosem i z repertuarem 😉 częściej nuciłam im w wieku niemowlęcym,teraz wolę poczytać bajki,a zasypianie musowo z mamą,tyle że moje maluchy toczą bitwy który bliżej przy mamie,haha,więc skaczą po mnie i gniotą skutecznie,po uśpieniu ich jestem totalnie zmaltretowana i najczęściej padam razem z nimi.Franuś najbardziej lubi smyranie przed snem a Julek noski-noski…:P Ponieważ posiadam też jedną sztukę płci żeńskiej już dawno stwierdziłam że dzieci-faceci to STRASZNE PIESZCZOCHY ! Miłego dnia !

    Lubię to

  2. a ja uwielbiam śpiewać i nucić i tylko wściekam się na siebie, że zaniedbałam głos i już nie wychodzi tak fajnie jak kiedyś. jednak nawet głos trzeba trenować. marzą mi się lekcje śpiewu 🙂 repertuar jak widać mam bajkowo-harcerski, czasem pop-rockowy. łażenie po mnie, zarzucanie na mnie nóg, przewalanie się, no wciąż nie mogę zdzierżyć.

    Lubię to

  3. Mój Franulo też cały czas mówi śpiewaj mi. Słoneczko już to też jedna z ulubionych, ale numer 1 to kolysanka dla okruszka:) a ostatnio franek chciał w kółko „trzy szczury w rosole…” nawet do snu…;)

    Lubię to

Skomentuj

