brawo Marysia!

https://slomiana.wordpress.com/2013/09/02/znajdz-szczegol/

dokładnie o to chodziło! to przykuło moją uwagę na zdjęciach. tak niewiele mam zdjęć z chłopakami, zwykle ja ich fotografuje, a tutaj nie dość, że „zrobiona” (to zdjęcia  z poprawin wesela przyjaciół Rafała), że uwieczniona, to z dziećmi i właśnie… patrzę na nich, obserwuję, słucham, jestem blisko i upajam się tym co widzę. uroczy są, prawda? 🙂

w poszukiwaniu odpowiedniego tekstu, wpadłam na bloga Moniki o Porozumieniu bez przemocy (NVC) http://wswieciezyrafy.blogspot.com/, a tam na piosenkę Katarzyny Groniec, o której dawno zapomniałam  kiedyś nie miałam pojęcia o czym Pani Katarzyna śpiewa…

pozdrowienia dla Martyny, Marysiu!

2 uwagi do wpisu “brawo Marysia!

  1. Są wspaniali i widać, że to co piszesz i całe RB się sprawdza, jest autentyczne. Widać w Waszych oczach błysk i spokój. Też się staram i myślę, że już zaczyna to procentować. Ucałowałam Malutką, dzięki:)

    Polubienie

  2. dobrze, że nikt nie robi mi zdjęć kiedy po raz dziesiąty mówię „chodź” albo, że nie wolno bawić się w koszu na śmieci, kiedy tracę cierpliwość i dopada mnie maksymalny wkurz z bezsilności. wtedy pewnie w oczach mam błysk i kurwiki, a o spokój trudno 🙂 ale RB procentuje, to pewne.

    Polubienie

Skomentuj

