naszukałam się

zaczęło się od tego, że czasem czytam lokalne newsy i wpadłam na ten.

z racji tego, że Klub Kangura współpracuje owocnie z naszą biblioteką, moja znajomość z panią dyrektor zacieśniła się. nie omieszkałam zapytać czy przy zakupach mieliby ochotę wziąć pod uwagę nasze propozycje. nasze, znaczy rodziców i dzieci, a mówiąc ściślej, Klubu Kangura. chyba jesteśmy jakąś reprezentacją, prawda? mój pomysł spotkał się z aprobatą, a tego samego dnia w bibliotece znalazłam kolejną kapitalną książkę o słoniku Pomelo z Zakamarków, więc myślę, że pojawią się kolejne książki tego typu.  wydawnictwa, które pojawiają się w naszych rozmowach, tematy, które nas dotyczą.

biblioteka i Klub Kangura dostały już maila z wyborem jakiego dokonała, ale narobiłam się, więc proszę, jest i dla Was.

dodam szeptem, że to także długa lista życzeń, gdyby ktoś miał ochotę zrobić mnie lub moim dzieciom prezent.

wyd. Mamania

http://www.mamania.pl/ksiazki/mama-ma-zawsze-racje,32

http://www.mamania.pl/ksiazki/porod-bez-granic,6

wyd. Mind
wyd. Zakamarki
właściwie wszystkie
wyd. Czarna Owca
wyd. Egmont
seria o Basi
seria Czytam Sobie
o Małej Księżniczce
wyd. Dwie Siostry
właściwie wszystkie
dodacie coś od siebie do tej listy?

 

Skomentuj

