wiara dodaje skrzydeł

scenka jakby idealnie wpisująca się w dyskusję wokół ostatniej akcji rzecznika praw dziecka. wracamy do domu po tenisie. jest z nami kolega chłopaków.
– a prawda, że prawdziwy Mikołaj umarł?! – bardziej oznajmił niż zapytał Ignacy.
– a prawda. – potwierdziłam bez kłamstwa.
– w przedszkolu nikt mi nie chce w to uwierzyć! – skarży się rozżalony.
– umarł?! – pyta nie mniej rozżalony kolega, co ja powiem jego rodzicom, już nigdy nie zaproszą nas na piwo…
– no umarł! a teraz są tylko jego zastępcy. tylko nie wiem jeszcze czy te prezenty to produkują czy kupują… – tłumaczy zamyślony Ignac.
– kupują. ja ci wierze. nie martw się stary. – pewnym głosem zakończył kolega.
Franek dyskusji wysłuchał z zainteresowaniem lecz nie skomentował.
a ja właśnie słuchając Trójki dowiedziałam się skąd wziął się, skądinąd sympatyczny, czerwony krasnal.

Skomentuj

